Careful.

18:00
Ligger under mitt underbara täcke som jag fick av Emelie i julklapp, det är så fint <3 Jag ligger och har ont i magen, som om jag hade mensvärk. Men har ju nyss haft mens och det känns konstigt, har nyss åte lite mackor med chocklad på :D Massa gött, Emelie ligger och sover. När man försöka väcka henne säger hon "Jag är vaken!" Haha :P Hon skulle bara sova i en kvart, lyckat. Nu kommer inte hon somna inatt, Emelie gjorde en upptäkt inatt. Det gjorde mig så glad, Ghost adventures går på tv 4 fakta. Vi ska se på det inatt :) Jag har ord torka och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Nu ska jag hoppa upp och ta en tablett och hoppas på att det blir bättre.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback