Chasing Cars.

23:12
Nu kommer det ett ytligare inlägg då, jag har lite tråkigt och kom på förut vad jag skulle skriva om. Skulle skriva om mina underbara katter, jag verkligen älskar dom! <3 Om jag inte hade haft dom här hade jag nog gått under, inte så bra jue. Det är så mysigt när man vaknar på morgonen och hör hur något ligger och kurrar, Sunniva brukar ligga vid mina knän. Så när jag ser henne brukar jag lyfta upp henne och lägga henne närmare så jag når henne, hon kurrar och somnar om. Lucifer brukar ligga vid min fötter och när han märker att jag har vaknat kommer han också krypandes upp och ska gosa. Han tror fortfarande att han är liten så han brukar lägga sig på mig, han är väldigt stor. Sen att höra dom springa omkring och leka, det börjar nästan bli lite som musik i mina öron. Trots att det är lite jobbigt när dom ska hoppa upp i sängen och sen springer på mig, dom brukar oftast springa över mitt ansikte när dom är i fullfart för att komma upp på soffan. Haha, det är ju lite jobbigt när man nyss har vaknat. Sen när man gör dom mat, gud va söta dom är. När dom har åte brukar man se Sunniva på ryggstödet på soffan, hon sitter där nästan jämt när hon ska tvätta sig. Man ser hur hennes mage har växt och när hon går fram er man har hur magen guppar fram och tillbaka så kommer hon hit och lägger sig bredvid mig och kurrar. Och när hon har sovit en stund och man väcker henne. Guuuuud vad söt, hon sitter upp och försöker vakna till. Ibland faller hon omkull och somnar om, kan man be om bättre katter? Neej, jag tror inte det. Lucifers kurr är så roligt, det låter roligt och så fort man kommer innanför dörren när man har varit ute så springer han fram och ska gosa! Jag är glad att vi fick han, jag undrar hur deras kattungar kommer bli. Dom blir nog underbara, eftersom dom katterna är så gosiga. Jag och Emelie kommer ju skämma bort katterna. Men det är dom värda :) Att känna tassar på ens kropp gör en lugn, att klappa deras mjuka päls. Kan det bli bättre? Neej, tror inte det du. Finare och gosigare katter får man leta efter :)

-Over and Out-



http://www.facebook.com/video/video.php?v=259972258659
http://www.facebook.com/video/video.php?v=259955538659
http://www.facebook.com/video/video.php?v=245523168659
http://www.facebook.com/video/video.php?v=235034983659

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback