I want your love.

22:36
Då har man nyss vaknat och sitter under täcket, ska snart hoppa upp och stoppa ner den sista drickan i fryser så den blir kall.. Hehe, orkade inte vänta så tog den från kylskåpet. Så nu har jag hämtat pizzan och drickan :P haha.
Sådär, nu har jag åt upp pizzan. Den räkte till frukost,lunch och kvällsmat xD Haha. Den pizzan är en av världens goaste pizzor, faktiskt :P :D Kebab,sallad,räkor och stark sås :D MUMA! Hehe, vad har Janna gjorde idag? Jag somna till vid nio imorse, sen vakna jag upp 50 min senare och sen somna jag till igen och sen ringde det i telefon xD Då var det till att vakna till och Maddis vakna samtidigt :) Sen ringde vi och beställde pizza, efter 10 min sprang vi bort och hämta den, ni anar inte hur jävla gött det var med pizza till frukost :D MUMS! Sen var det bara att traska iväg till soss för ett möte, han från futurum var jätte snäll och vi ska försöka få in mig på folkhögskola :D Ngt med media, fy fan va kul väll? Hihi, vi ska även iväg och kolla på en skola till veckan när jag börjar där :) Ska gå varje Måndag,Onsdag och Fredagar. Så ja, berätta för Hilda om lägenheterna och hon var glad för vår skull. Sen gick jag hem och fastna framför datorn en stund, till slut bestämmde jag mig för att lägga mig och sova en stund. Och så blev det, nu är jag nyvaken och mätt :D haha. Men just nu känner jag att det går att leva!! Allt i livet börjar ordna sig och nu ska bara Emelie börja få sina pengar igen så är allt PERFEKT! :D hehe. Har även fått en uppgift, att städa hela lägenheten ifall hyresvärden skulle komma och kolla. Så det får bli inatt så det är gjort. Ska verkligen stor städa, lyfta bort alla mattor och ta bort allt skräp under soffan. Haha, och även packa ner alla småsaker som inte behöver vara uppe osv. Och sen mot morgonen ska jag ta en dusch, ska även ta och tömma dammsugaren så jag kan dammsuga hela lägenheten. Men det blir nog bra ska ni se :P Kan ju se om jag orkar ta för och efter bilder. Är inte så säker på det xD Men ja, kan inte lova direkt då :P Neeh, nu ska jag kika runt lite till på internet sen ska jag dicka upp drickan och börja städa >< *suck* Skulle vilja ha sällskap :O

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback