Ignorance.

14:52
Jag ska skärpa mig med uppdateringen, men jag orkar helt enkelt inte skriva om vad jag gör. Är så död i kroppen och vet inte vad jag ska göra, men känner mer styrka nu när vi har en katt hemma. Djur ger en massa styrka, dom dömer en inte, så länge dom får kärlek och mat är dom glada. Så fort jag gör ngt, eller inte gör ngt så rinner det tårar. Oavbrutet, jag vet inte riktigt varför. Men ja, ny år var kul. Men det gjorde så ont, alla var par. Alla hade ngn att pussa på. Jag satt där som ett få och ville bara gå under jorden, men klistra på ett leende och försökte leva med det. Försökte inte framkalla ngt anfall eller ngt, jag har en lite bekännelse. Förra året (2009) Det var första året på länge jag inte har skadat mig så mycket, nästan inga sår på armarna och jag är stolt över mig för det faktiskt. Jag har kämpat så länge mot det onda. Kanske äntligen håller på att bli frisk? Eller, vem vet. Kanske faller när Emelie ligger inne, för då har jag ingen som håller koll på mig dygnet runt. Fan, kommer nog ha panik dom första veckorna. Vet inte vad jag ska göra då. Måste försöka leva iaf...

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback