My tea's gone cold, I'm wonderin why i got out of bed at all.

00:16
Vad har Janna gjort idag? Jo, Janna har sovit och försökt leva. Det gör ont att andas och jag vet inte vart jag ska ta vägen, till slut ringde jag Emma och jag blev lugn. Hon ska försöka få pengar av far sin så hon kan ta sig hit. Den dagen hon kommer, så kommer jag gråta av lycka. Snacka med Maddis förut också, hon ska kanske komma hit under veckan :) Hoppas att hon orkar ta sig hit, saknar lite mänsklig kontakt. I really need it. Nu ligger jag och lyssnar på Eminem och messar med Micke, den där killen i Filipstad. Hmm, väntar på att Emma ska ringa men tror hon har glömt bort det. Hon skulle ringa på hemnumret, hon har säkert glömt det. Men men, ska förska sova snart hade jag tänkt för ska försöka komma upp i någorlunda tid imorrn hade jag tänkt :) Gå till soss och fylla i papper för att kunna ta ut mediciner. Hoppas jag får lite pengar av så jag kan köpa ngt gött på Ica, är så göttesugen så det inte är klockt. Detta är fan illa >< Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Hoppas ni som läser har haft en bra helg, bättre än min iaf.. mmhmmm.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback