If this is what I call home, why does it feel so alone?

21:46
Min hjärna är helt slut körd, men fick typ en timmes sömn förut tills jag fick ett mess av Emma. Då vakna jag till och satte mig vid datorn, enda sen dess har min hjätna gått i hundra och jag har inte orkat städat klart. Har gjort så det ser någorlunda bra ut i köket, har typ en tallrik och lite små saker att diska. Men det gör jag imorrn eller ngt, det märks. Jag är slutkörd, hela tiden så ser jag bilder och jag har ord och meningar. Mina känslor vill ut, jag vill skrika,slå och gråta. Jag vill skrika och slå alla som har gjort mig illa på något sätt eller sårat mig. Jag ser alla personer ramför mig, jag hör orden jag skriker eller gråter ut. Ändå så sitter jag som en tyst mus när det kokar i mig, när jag blir ensam så gråter jag ut allt. Försöker få tröst av katterna, ibland hjälper det inte. Jag gråter så hastigt att det gör ont i mig, jag vill skrika på grannen för dom fuckar upp sig mot oss för att Lucifer har skitit på deras gård en gång. MEN VA I HELVETE, JÄVLA FITTOR.. DET ÄR EN KATT JÄVEL, VAD SKA VI GÖRA ÅT DET? Uuuj, sen vill jag skrika på min handläggare på soc, jag vill riva ut hennes ögon och jaa. Slita bort hennes leende, dra ut hennes tunga så hon inte kan prata. Jag hatar henne, hon låter mig inte leva. Om det fortsätter så här, så vet jag inte vad som händer. Jag vill bort från den här hålan, jag vill bort från soc. Kan jag inte få en lägenhet i Arvika snart? jag orkar fan inte med det här, sitter bara hemma och ser dum ut och bara mår sämre för varje dag som går. Jag fantiserar om hur gött det skulle vara att skära sig,supa skallen av sig eller något liknande. Leva för en stund bara, men jag får bara en massa krav på mig "gör så, gör si" Fan, ser ni inte att jag mår dåligt? Tydligen inte, för jag är för duktig med masken, ingen ser egenom den. Försöker koppla bort den, men det går inte. Inte längre, trots att jag inte vill ha masken på mig så sitter den där. Jag stänger av alla känslor, dom bubblas bara upp när jag pratar med någon om något känsligt. Då kanske jag börjar gråta, fan. Jag är ett jävla monster.

-Over and Out-

Kommentarer
Marion

hej gumman :) Va tråkigt att du inte mår nå bra :( Hoppas du finner ro och mår bättre snart!



Angående lägenhet i karlstad så söker vi bara för att få nåt boende.. :) Vi flyttar in var som och det får duga haha :) PUSS gullan, klart vi ska ses när det inte är så långt mellan :D

2010-07-08 @ 12:25:57 | http://nedatvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback