Vart tog livlusten vägen?

00:21
Jag ligger på soffan och har en fruktansvärd huvudvärk, vete fan vad jag ska göra. Jag orkar inte sova, jag orkar inte vara vaken och jag orkar inte leva. Jag döljer för allt och alla hur jag mår, ingen ser hur mitt inre skriker,river och gråter. Jag vill bort från mig själv, långt bort. Varför får jag inte må bra? Försöker glömma,försöker dölja. Men alltid, varje dag så slås jag till marken av minnen och saker jag inte vill komma ihåg. Jag går bara och väntar på att något ska hända, att det ska ge mig en rak höger eller något. Jag vill bara lägga mig i typ mammas famn oh vara där, där kan inget ont hända. Där är jag skyddad, ingen kommer åt mig.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback