Alla behöver någon dom kan lita på.

21:57
Ja, vad har man gjort idag? Inte mycket kan jag säga er, skulle hämtat posten men då hade hon tagit in den och är iväg och jobbar. Så får hämta den imorgon, var iväg och handla lite förut med. Juice,frysta bär/frukter,cola,ballerina och lite kattmat. Var väldigt gött att få komma ut lite, så nu mår jag lite bättre men var påväg och bryta ihop förut. Har ingen aning varför men, kände bara hur tårarna försökte tränga sig fram. Men jag svalde och försökte tänka på något annat, så messa jag lite med Madde från stegen och hon vill ha med mig ut i helgen. Antingen i Skara i Lidköping så messa Maddis och fråga om jag kan få låna busskortet, men har inte fått något svar ännu. Iofs, busskortet är mitt. Men tänker inte ta tillbaka det för kommer känna mig skit elak då. Och det med soc kommer säkert lösa sig till nästa vecka. Håll tummarna för att jag får låna busskortet av henne :) behöver få komma hemifrån lite och göra något kul^^ Men men. Glömde bort vad jag skulle skriva så....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback