Here wecome Ullared.

17:09
Jag skrev ett inlägg förut men det försvann. Idag är Janna lycklig, för idag fick Janna reda på att det blir Ullared om en vecka :D Fick sms av Niklas imorsevid typ sju, vakna till en lite stund då . Så jag somna med ett leende på läpparna sen igen^^ Vakna en snabbis vid nio då Hilda ringde, vi parata om att söka startbidrag. Hon tyckte vi skulle prata om det när vi skulle träffas och det är den 31:e, men jag behöver pengarna innan :O Så går dit på måndag och lämnar in en ansökan, såhåll tummarna på att jag får pengarna innan Fredag^^ Sen skulle jag få 500:- av mamma, får väl lika mycket av pappa i think. Kommer att bli en rolig dag :D Sen kanske Emelie får åka med hem när vi är klara, bara att hoppas^^ Håll tummarna :) Vad händer under helgen och veckan då? Jadu, idag ska jag städa klart tänkte jag så det blir klart ngn gg :P haha, Emma undrade om jag ville med till Skara imorrn så funderar på att åka dit för att ha ngt att göra. Orkar inte sitta hemma och tråka hela helgen så ja :P hehe. På Söndag blire en tidig kväll så ska sova och vila upp mig inför veckan^^ På Måndag blire skolan, då ska min grupp göra tacos på matlagningen :D Var länge sen jag käkade det^^ Ska bli massa gött, Tisdag så vet jag inte än vad som händer :O Det får vi veta på Måndag, och då menar jag ju på skolan. Haha,Onsdag så börjar jag klockan 13:00 och då är det foto^^ Vi ska leka med Photoshop är det planerat :) hehe, på torsdag ska vi fortstta renovera stolar och sen är det Fredag då :D Och då gäller ju Ullard med Emma,Niklar och Maddis^^ Det gillas massor :)

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback