I found myself in wonderland.

02:26
Jag borde egentligen sova men orkar inte bädda sängen ännu, sitter och lyssnar på Avril, en av hennes nyaste låtar. Jag tycker om hennes röst, kommer ihåg då jag alltid lyssnade på henne. Tro det var under tiden du jag umgicks med Hanna och Marri. Ja, det var då. Anyway, vad jag har gjort idag? Jag har tvättat och handlat lite saker som behövs här hemma. Som typ bindor och toalett papper. Så nu kan jag skita och mensa hur mycket jag vill xD Haha,fräsch det låt. *not* Men men, imorgon tänkte jag försöka diska eftersom jag aldrig gjorde det idag. Sen tänkte jag rensa garderoben. Ta bort alla säckar och sånt som inte hör hemma där, kommer bli tungt för det är endel säckar. Men det är gött att få bort det så det är borta sen :) Ska även bädda nytt i Emlies säng, så det ska tvättas nästa gång jag tvättar :) hehe. Hmm, förösker tänka om det är ngt mer som ska fixas imorrn men tror faktiskt inte det. Sen ska jag väl ligga och slä titta på tv och sitta framför här. Fast funderar på att ta en hel dag i sängen imorrn för det verkar inte bli någon fest imorgon. ingen som vill komma. Då känner man sig inte särskilt omtyckt, men men. Vad ska man göra åt det? Ingen aning, jag vill vara så trött som jag var igår. Bara kunna lägga sig och somna typ DIREKT! Fy fan vad gött det var :) Jag var glad tidigare idag med tanken på det med Emelie, men senarre slogs jag ner till märken igen efter att ha svävat bland rosa moln typ. Läste syrrans bdb och då skrev hon att hon skär sig, mitt humör sköns radikalt eller vad det nu heter. jag vill inte att hon ska bli som mig, gå runt med en massa ärr som man egentligen inte borde ha. *suck* Vad ska man göra? Funderar på att ta och prata med mamma om det, hon måste sluta innan det går för långt. När man väl har fastnat i skiten tar det lång tid innan man tar sig ut. Men ja, funderar å¨att ta och bädda sängen och lägga mig där med datorn. Men först ska jag starta om den för den är skit seg. Jävla datorer..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback