I really hate goodbyes.

21:41
Jag orkar varken skriva datum eller dag, floppa ganska direkt och kände att jag inte kunde uppdatera flera gånger på en dag. Så går tillbaka till olika stycken från låtar, det är bäst så. Enligt mg iaf, idag har jag varit ute och gått i det fina vädret. Sen var jag och hämta post och handla lite, lite glass och sånt mums. Köpte även en påse med fish and chips, ska bli intressant att testa sen, någon gång. Sen tänkte jag ta bussen hem eftersom jag hade varot som måste in i frysen fort men så missa jag bussen med ngn minut. Typiskt mig, men som tur va så skulle Vernoica hämta Maddis så dom körde hem mig :) När jag kom hem stoppade jag en såndär färdig mat grej i mikron. Köpte en såndär tallrik från Daffgård, det var pasta och ekologisk köttfärssås^^ Tyckte det lär bra så la ner den i korgen, och gött var det. Sen tänkte jag göra smoothie, vi måste skaffa en riktigt stor mixer. För det är lite svårt att mixra med en mixerstav och om jag ska vara ärlig. Men fick till slut med smoothie och det var riktigt gött^^ Köpte ju ett paket med frysta mangos och hallon,vaniljglass,mjölk och jucie. Sen hade jag lite joghurt kvar hemme som jag hade i, blev riktigt bra^^ Just nu sitter jag och chattar med pappa på brosans Facebook, vilken buse han är! Haha, försöker övertala han att skaffa fb, men det verkar inte gå så bra för mig xD Haha, men vi märker det i framtiden. Hoppas Emelie kommer hem imorrn, tänkte dygna och ägna natten åt att göra det fint här hemma. Typ Diska och sånt "sköj" haha. Sen tänkte jag få ner dom sista lådorna och stegen så är det urvägen :D Haha, men ja. Tänkte försöka sova en stund först, eller typ vila. För om jag lägger mig nu kommer jag inte upp imorgon, och det vill jag inte vara med om så.. Ska spela en stund och lyssnar på musik och sånt sen ska jag vila...

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback