Jag begär inte mycket.

00:18
Jag begär inte mycket, det enda jag vill ha är lite sällskap ibland. Men det är tydligen för mycket, trött på denna tystnad här hemma. Vill att Emelie ska komma hem, visst. Katterna ger ifrån sig lite ljud ibland. Men det är inte mycket, jag vill höra Emelie när hon skriver på datorn när jag ska sova. Jag vill ha någon att kunna prata med när jag vill. Just nu sitter jag med tårar i ögonen, vill så gärna gråta. Men det vill inte sipra ut, jag grät inatt. Att jag ville och önskade var att någon skulle vara här, katterna var inte till så mycket tröst just då för att dom sprang omkring och ville bara leka. Till slut tog jag en tablett och stängde in mig i tystnaden i sovrummet, dock tog det ett bra tag innan jag lyckades somna. Idag är en sånn dag då jag faktiskt får klaga på hur dåligt jag mår och sånt, jag försöker att inte skriva så mycket sånt längre. Men nu behöver jag det. Nej, klarar inte av att skriva mer....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback