Måndag natt

01:42
Är på värsta pyssel humöret och vill ha en riktigt bra kamera att fota med, men tänkte gå in till byn till morgonen innan bussen går, lite motion plus att jag kan fota efter vägen och så ska jag ta ut pengar :) Hehe, tänkte köpa frukost i Lidköping, eller vi får se till morgonen. Kanske bara blir en Red bull xD Haha, mjaa. Ska snart kolla efter vad jag ska ha för kläder och sen tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen trots att det är så här sent, men det är för att jag känner mig jävligt ofräsch. Så det är dags för en dusch, slänger upp en bild jag har tagit som jag gillar :) Hehe, har klippt den lite med. Men men, nu ska jag kolla kläder^^



-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback