Mina vänner.

23:12
Sitter här och svettas under täcket, haha. Har två katter som ligger med mig i soffan och snarkar ikapp, dom är så söta <3 Har inte gjort så mycket mer sen jag skrev förra gången. Tänkte skriva lite om mina närmaste vänner :) Det är inte något lista heller, alla betyder lika mycket för mig :)

Emelie O: Vi har inte kännt varandra länge, i år är det bara tre år. Men ändå, dessa tre år har gått fort och du har blivit en som betyder mycket, väldigt mycket för mig. Att du ville flytta ihop med mig blev lite som en chock, men som jag ser nu. Jag skulle aldrig klara av att bo själv i en lägenhet, så jag är glad att jag vet att du finns där, att du kommer tillbaka.
Jag älskar dig massor <3

Emma E: 10 år, 10 års vänskap. Kan du fatta det? Vad mycket galna saker vi har gjort under våra 10 år, jag saknar dig varje dag och tänker på dig hela tiden. Jag har så många minnen med dig så det inte är klokt, t.ex. när du alltid blanda whisky i negerbollarna som du så mycket älskade. När vi busringde till folk i mobilen från hemtelefonen när du bodde i Dottevik. Jag kommer ihåg vad ledsen du blev när jag berätta att mina föräldrar ska gå isär så säger du till mig "Lämna mig inge, du får inte flytta!" Haha, sen en månad senare kommer du och säger att din pappa har köpt hur i Åmotfors, ja. Herregud vad jag saknar dig! .
Älskar dig! <3

Madelene O: Din lilla skrutt, haha. Du och Emelie är lika underbara, egentligen går det inte att beskriva er med ord. Men jag försöker ändå, du betyder och man har aldrig tråkigt med dig. Då vi ska göra videoblorr, fan vad kul vi kommer ha :D Haha, kommer ihåg när du och jag satt och kolla på film på nätterna och sa godnatt till Pierre när han skulle till jobbet. Vad sur han blev på oss x) Det var när ni bodde på Majorallén!
Älskar dig! <3

Emma A: Jag har inte kännt dig så länge, men ändå gillar jag dig skarpt. Du är alltid så rolig, men skrattar med dig hela tiden. Du är som mig, har torr humor. Haha, kommer nog inte ihåg ngn gg då man har haft tråkigt med dig. Och festerna hos dig är kanoners! Haha, jag tycker iaf att vi borde försöka börja umgås lite mer så man får lära känna dig bättre :) Håller du med mig?
Älskar dig! <3

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Älskar dig så mycket! Obeskrivligt! <333333333333333333

2010-03-20 @ 00:07:36 | http://takeitontherun.blogg.se/
Emma

Hihi! (a) Tack så mycket :) Torr humor, ja det kan man säga, våt är den iaf inte xD

Jag håller med dig, umgås mera och lära känna bättre!

Love you to!

2010-03-23 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback