Please take me away from here

04:10
Hmm, första natten på länge jag har orkar hålla mig vaken utan att vara nära att somna. Men nu har jag haft sällskap av en gammal kompis, jag och han snacka hela tiden förr. Varje dag på msn och han var den som fanns för mig då. När han flytta tillbaka till Arvika gled vi typ isär, träffade han en gång i fyllan och jag tror inte han kom ihåg mig. Men nu, typ ett år senare så snackar vi igen. Riktigt kul, jag berätta om mina problem. Så nu har vu suttit i över en timme och snackat om mina sexproblem. Har ju endel, hmm. Jaa. Just nu sitter jag fortfarande och snackar med han, och är glad över att han fördrivit tiden med mig. Katterna ligger bredvid mig och kurrar ikapp, mina älsklingar! <3 Idag kanske Emelie kommer hem, jag hoppas! Tråkigt att vara ensam hemma hela tiden....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback