Rubrik torka

23:09
Nu har jag varit dålig på uppdateringen, i know. Men har inte haft ork till att skriva helt enkelt. Mjaa vad har jag gjort dom senaste dagarna? Inte mycket, försökt leva typ. Haha, men ja. I helgen kommer Emelie hem, den 26:e blir nog Ullared och sen slutet av månaden kommer Emelie hem, alltså, hem och stannar :D Det gillar vi ^^ Mhmm, jaja. Idag fick jag korten jag beställde i helgas :D Och det gillas ju ännu mer ;D haha, mhmm. Så nu har vi lite att sätta upp :D Mjaa, har faktiskt inte så mycket mer att skriva faktiskt. Står i valet och kvalet om man ska dygna eller inte. Ni märker det sen, om jag är vaken så kommer jag skriva här. Så ni vet^^

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback