When we're apart, whatever are you thinking of?

23:52
Jag har en känsla som attackerar mig gång på gång på gång. Det börjar bli jobbigt och jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag har även en känsla av panik. Det river i mig och jag har ont, ont i kroppen. Tårarna vill tränga sig fram men jag gåller dom tillbaka,ska snart gå och gömma mig under täcket. Gömma mig från verkligheten i några timmar, jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den här låten idag "Owl City-Salwater room" Jag vill faktiskt ha Måndag, jag vill göra något och inte bara sitta hemma och här framför datorn. Jag börjar bli riktigt trött på det, egentligen borde jag diska och städa klart här. Men det har jag faktiskt inte ork till, vet inte vad det är med mig. Jag vill bara ligga och gråta och skära upp mina armar, men jag låter bli. Jag försöker,bli inte oroliga. Jag ska inte göra något, jag står emot. Sen blir det enklare att stå emot all sån skit när Emelie kommer hem igen<3 FAN VAD JAG LÄNGTAR! Gaah, kan inte veckan gå snabbt. Jag vill ha Fredag, jag vill träffa Emelie, jag vill komma här ifrån! FanFanFan, nej. Nu ger jag upp och lägger mig under mitt täcke och försvinner i några timmar........

-Over and Out-

Kommentarer
Problemlösaren

Gå ut och rör på dig i stället för att vara ett chipsätande EMO-mongo framför dataskärmen.

2010-05-30 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback