Kärlek.

Jag är så trött på det... Att alltid sitta ensam bland alla nyblivna och gamla par, det gör så ont i mig så jag vet inte vad. Vill bara skrika,gråta och sprina och gömma mig. Vart nära flera gånger att gå in på toan och hämta rakblad och sen ta piller och stänga in mig på toan, jag försöker se glad utåt... Men inom mig är det floder, det brister om och om igen och jag klarar inte av det. Vet inte vad jag ska göra längre, vad gör jag fel när ingen vill ha mig? Vad ska jag göra? Sitter typ och gråter, det stönas och smaskas överallt i lägenheten, har varke mage eller hjärta att säga till. För älskar dessa människor så jävla mycket så vill inte, så drar mig undan ist så ingen ser min smärta och mina tårar. Kampen mot rakbladen gör ont, vill springa här ifrån och bara skära upp armarna. Leva för en stund, har försökt på att bli full hela helgen men har inte lyckats trots att jag har åte jävla lite mot vad jag brukar. Vad ska man göra?

-Over and Out-

Kommentarer
Tove

Det är bra att du inte blir full hjärtat, då kommer kampen mot rakbladen göra ännu ondare.



Jag förstår hur du känner och du vet var jag finns om du vill prata eller något.

2010-05-22 @ 13:53:54 | http://tovelito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback