24:e November kl 04:31

Haha, jaa. Jag uppdaterar mycket, men vad ska man göra när man inte kan sova. Har verkligen ingen ro i kroppen, vet inte varför :/ Ska snart hoppa in i duschen för mina ögon hänger och brukar bli piggare när jag har duschat :) Var ute på en promenad förut. Var bort till 7-Eleven och köpte red bull, räk baguette och Ben&Jerrys som nu ligger i frysen. Var så jävla länge sen jag käka BJ :D så var bara tvungen, jag belönar mig själv lite för har ju höllt på och städat och plockat idag :P Hihi, om några timmar ska jag börja tvätta, gött dä :D Gött att få lite rena kläder :) OCH handdukar :D Ska försöka hålla mig vaken så länge som möjligt för ska fråga mamma om vi kan åka och handla så jag får det gjort :) Men det borde inte vara några problem, hihi!





MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback