25:E November kl 21:05

Just nu sitter jag hemma hos pappa, har fixat nytt anti virus program eftersom mitt inte låter mig komma in på nätet. Så jävla frustrerande, men nu har jag nytt kan utan några bekymmer surfa på som vanligt *Gilla* Gick upp rätt sent idag, men behövde dom extra timmarna. Annars hade jag nog aldrig orkat med den här dagen, när jag hade kommit upp bestämmde jag mig för att dra till stan så sminka mig lite lätt och drog. Först blev det nöjesbutiken, där jag hämta ut ett paket med mascara och parfym :D *Gilla massa* Efter det blev det systemet för att köpa min älskade cider :D Gudars! Haha, sen gick jag till djur affären för att kolla efter matskålar till katterna. Behöver lådorna faktiskt, men skålarna var för tok för dyra (Just nu iaf) Sen gick jag in på Kapphal och bara gled egenom och efter det blev det Lindex där jag köpte strumpor och present till syrran :) Hoppas hon blir glad :D hihi, sen tog jag bussen hem. Gick in på konsum innan och köpte lite grönsaker och Curry Paste, mums! :) Sen blev det hem och börja göra mat, marinerad kyckling(Smooky Honey),ris,curry sås och grönsaker. Det var så JÄVLA gött :D Så länge sen jag käka något så gött faktiskt, drack även en cider till maten :) Så nu är jag riktigt nöjd! hihi!





Jag vet att min spis ser väldigt skitig ut, men hade nyss gjort mat när jag tog bilden :P Haha, juste. Jag och pappa har beställt mina julklappar från Jotex :D Hihih! Vill ha jul NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback