26:e November kl 22:25

Jaa, sitter här ensam då. Ovanligt va? *host* Blir så sur på folk som säger att dom ska komma så gör dom inte det, svikare! Köpte massa gotterier för att jag skulle få besök, det var ju slöseri med pengar *suck* Så nu sitter jag ensam och kollar på Idol och känner mig allmänt depp, varit nära att bryta ut i gråt flera gånger nu ikväll. Hatar´t.. Men iaf, jag lägger upp ett klipp på Jay från förra avsnittet på Idol. Han sjunger Like a prayer med Madonna, han är riktigt bra!




-Jag funderar nästan på att gå och dränka mig i duschen... Eller något.

Kommentarer
Emelie

Höll på att trilla av soffan när jag såg detta! Han gjorde denna låten sjukt bra!

2010-11-26 @ 23:31:33 | http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback