28:e November kl 20:11

Sitter hemma och är skit trött, fattar inte hur jag kan vara så jävla trött som jag är. Iofs så har jag sovit jätte dåligt det senaste, men men. Idag har vi firat syrran, hon fyllde ju hela 16 år idag :) Hehe, hon fick lite pengar,chocklad och ett halsband :) Höll på att somna när jag satt i soffan mellan maten och fikan, fy fan. Men jag höll mig vaken, sen körde mamma hem mig. Direkt började jag plocka upp allt som katterna hade rivit ut, sen satte jag upp adventljusstaken jag fick av mamma och så bytte jag ut gardinerna i köket. Nu börjar det bli riktigt mysigt :D Tänkte ta bort, men orkar faktiskt inte. Idag ska jag faktiskt försöka lägga mig lite tidigare och försöka sova ut. Skulle verkligen behöva det, kanske jag skulle må bättre? Just nu sitter jag och käkar lökringar och dricker loka, ska snart ta fram några clementiner :) Måste äta upp dom innan dom blir dåliga^^



Juste, 3 år sen underbara Selma dog! Saknar dig varje dag<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback