30:e November kl 01:22

Här sitter jag mitt i natten, ska snart lägga mig i sängen. Men först ska jag käka lite clementiner^^ Hihih. Katterna springer runt och busar och jag har nyss lagt fram kyckling som jag ska ha imorrn och diskat :) Har bara stekpanna kvar, men den tar jag imorrn :) Mhmm, känner mig duktig. Imorrn kommer pappa också, ska sätta upp min gamla adventstjärna. Ser ut som en ängel :) Har ju även fått upp julgardiner och sånt. :) Men ska be om något som kan få upp dom lite. Nu hänger dom bara över halva fönstret, ser lite små roligt ut :P Har ni tänkt på en sak? Idag är det sista November, imorgon går vi över till December. Inte långt kvar till jul nu^^ Ska fixa familjens julklappar också, har redan bestämt mig vad jag ska köpa till syrran och brosan. Till mamma och pappa blir det väl chocklad eller ngt :) Hehe. Om det är någon som har lust att byta julklapp så säg till :) Hihi, nej. Här kommer det lite bilder :)




-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback