30:e November kl 21:03

Sitter och käkar lite godis och dricker pepsi max :) Mår allmänt gött, till mat gjorde jag ris,curry sås och oriental mainerad kyckling. Jag ÄLSKAR DET! Mhmm! ^^ Ah, juste ja! Pappa var här förut med, han satte upp min adventsängel i köket :) Sen fixade vi lite med sladdar så jag slipper ha dom på bänken. Mycket bättre :) hehe, satt förut och tänkte på vad jag vill göra på nyår. Jag skulle vilja bjuda hit lite folk så gör vi tacos och ser på film och samtidigt dricker lite :) Alltså, bara ha allmänt mysigt och sen fira in tolvslaget genom att antingen kanske gå upp till och ut på hans balkong eller bara gå ut på konsum parkeringen^^ Det hade varit riktigt mys och skoj, så om någon känner för att komma så hojta gärna till :) hihi! Men jaa, jag skriver nog mer senare :)




-Disney .hjärta. Janna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback