Ung & Bortskämd.

Jag bara ÄLSKAR det programet, först och främst är det så jävla roligt och se hur dom faktiskt lider genom vaniga sysslor som en annan gör typ varje dag. Sen är det jävligt roligt att se en gammal kompis på tv:n, vi tävlade alltid när vi tränade (Jag simma när jag var yngre) Haha, gudars. Verkligen älskar det :)

Den senaste tiden, eller ja. Dom 3 senaste månaderna typ så har jag IST för att skära mig så har jag plockat bort sårskorpor, vet att det är äckligt men ja. Det är ju ist för att skära mig, kan verkligen inte låta bli dom. Nu är dom infekterade och skit, vet inte riktigt vad jag ska göra för att låta dom va *suck*

Och sen till det sista, jag gjorde verkligen och ett glädje hopp när jag såg att jag hade fått papper från Soc. För det betyder ju pengar, det stod att det skulle betalas ut idag så gick till konsum för att handla lite gotterier och kattmat. När jag skulle betala så gick det inte, så fick lämna varorna och gå hem. Så satte mig och bråka med datorn, mitt anti-virus program spökar så kommer inte in på internet ibland. Så installera om det och hade mig, till slut fungera det och jag går in på min internetbank och kollar. Men där stod det att jag inte hade fått pengar, blev jätte ledsen. Så då kommer nog pengarna in imorrn *hoppas* Håll tummarna för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback