Brännmärke och städning.

Idag kommer Maddis, fast det är inte förrens om ca en timme. *suck* Har varit på systemet och fixat alkohol tills imorgon och sånt sköj^^ Har även fixat iordning maten vi ska käka sen :) Det är ju bara att värma på det sen^^ Yaaay! Undrar faktiskt när Emma kommer hem? Hmm, det märks väl. Förut när jag koka lite nuddlar att ha i maten så skulle jag hälla ut vattnet. Och på något konstigt sätt så tappar jag greppet och tappar kastrullen och lite vatten hamnar på min fot. Fatta inte först vad som hände sen skrek jag, ajaj! Det gjorde förjävligt ont kan jag säga er! Uscha, Sunniva ligger bredvid mig och myser och kattungarna ligger i korgen i köket och sover :) hehe. Funderar på att springa bort till Konsum och köpa lite gotteri att ha ikväll :) Det är ju trotsallt Fredag! :) Hehe, mjaa. Ska slänga skräp, hänga upp en lapp och boka tvätt-tid innan jag går bort :P hehe. Mjaa, men det fixar jag :)

Kommentarer
Jennifer

vad duktig du är gumman:)

2010-09-03 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback