Duktiga Janna.

Nu har Janna nyss diskat och nu tänker ni er säkert eller frågar er själva "varför i helvete är hon vaken nu?" Jag kunde inte somna, katterna tog allt mitt täcke och jag kunde inte koppla av. Så halv sju bestämde jag mig för att städa och tvätta, har ju tvätt-tid idag så ja :D Ska snart springa ner och slänga in första maskinen sen ska jag skura och ha mig inne på toan. Dock så snurrar mitt huvud och jag vet inte varför men ja, är pepp som fan. Tänkte snart ta och ringa mamma och fråga om hon vet vart min dosa är så kan jag och Andrea åka ut och hämta den sen :D Moahahaha, idag är Johanna taggad. Men nog om det^^ Nu ska jag kolla när Coop öppnar sen ska jag fixa iordning det jag ska tvätta^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback