Mirror mirror on the wall.

Inatt har jag inte sovit något, mitt huvud känns som kola. Inte okej! Idag har jag ringt till psyk och frågat vilken tid jag ska vara där imorgon, klockan ett var det. Så det blir en mycket tidig kväll ikväll så man orkar upp i tid imorrn, tänkte vid nio tiden ta en promenad så ja :) Ska försöka komma ut lite mer, det är på kvällarna jag orkar vara ute för då är det mindre folk ute :) Ska börja gå 20 min varje kväll tänkte jag och sen kanske det blir mer, ska även köpa hem vetediet och youghurt. Alla ändra håller på att försöka gå ner och sånt så då tänkte jag att jag också ska göra det :) Iaf försöka, har inte så mycket motevering med tanken på att mitt psyke är inte 100%. Men ja, ska försöka ändå :) Idag har jag liten städdag, har dammsugit hela rummet och ska snart ställa undan all disk och sånt^^ Duktiga Janna! Har även beställt röstkort så jag kan rösta på Söndag, ska kolla egenom vilket parti jag ska rösta på men det lutar mot sossarna :) Faktiskt! Yesyes, men nu ska jag plocka bort all disk och hämta lakanen i tvättstugan för dom borde vara torra :)

Money makes the girl go round.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback