Pyssel-dag.

Trodde den här dagen skulle bara bli en slapp dag som alla andra dagar, men när pappa sa att han skulle komma hit och sätta upp den sista gardinstången så fick jag snabbt plocka iordning i lägenhet och enda sen dess har jag varit på pyssel humör, så nu har jag satt upp alla festival t-shirtar jag har. Har fixat ute i hallen där det lukta kattpiss för att kattungarna har varit roliga och kissat på en påse och på Emma´s väska. *suck* Så där är det ny skurat och skorna står iordning, ska senare ta ner bordsskivan som står där så den slipper stå där och trängas^^ Haha, sen har jag diskat nästan allt i lägenheten :P Har typ någon skål kvar och en tallrik och även ett glas :P Som jag tänkte ta snart :) 

Sen har jag även hängt upp lakan i den nya gardinstången så det ser ut som gardiner fast det är de ju inte :P Men det behöver ni inte säga till någon^^ Sen hängde jag även upp en av Emma´s nät gardiner i öppningen in till köket så det ser riktigt mysigt ut där nu :) Har även lagt ut en "duk" på bordet :) Ställde undan vattenpipan då den stinker tobak och just nu gör de mig illamående. INTE OKEJ faktiskt :P haha. Mjaa, men nu längtar jag till mârten och vill pyssla med någon annat xD haha. Ska busa lite med bebisarna tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback