Janna hatar!

Jag måste bara få skriva av mig... JAG HATAR ALL DENNA VIKTHETS!! Det är väl en sak om man skriver om det en gång eller säger det en gång.. Man att på gång på gång sitter och skriver om det eller pratar om det, det är inte bra. Man blir ju galen av alla dessa siffror. Man mår ju sämre om man blir besatt av det där, sen skadar ni även omgivningen. Detta är inte riktad mot en person, detta är riktad mot dom flesta! Jag har tröttnat, jag vet själv att jag borde gå ner. Men jag har dock inte motivationen, sen att FLERA i min omgivning ska tjata om detta och sen även tjata på mig "Du borde gå ut och gå mer!" Det var ju det som startade mina ätstörningar från början... SÅ GE FAN I DET! Inte i min närhet tack, räcker med den dagliga ångesten jag redan har! Tack!


Sen finns det en till sak, folk som rättar till det jag säger.. Om jag råker ha fel tonfall på ett ord så vill jag inte bli tillsagd. Har alltid varit så, mår bara jävligt kasst av det. Det var ju därför jag aldrig räkte upp handen i skolan för jag ville inte höra att jag sa fel. GAAAH! Blir galen på mig själv och alla andra runt mig... Faktiskt.. Ibland iaf..





Nu har jag fått ur mig dom orden, nu blickar jag framåt. Om en vecka ligger jag på ett motel i Ullared i shoppingrus. Lovelii. Längtar!

Kommentarer
Lena

KRAM <3 Du är fin som du är!!!

2011-04-08 @ 12:03:49 | http://leeenaaa.blogg.se/
Lena

KRAM <3 Du är fin som du är!!!

2011-04-08 @ 12:03:58 | http://leeenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback