Städmani.

Jag har börjat bli mer noga med min lägenhet, har ALDRIG varit så noga med något. Mitt rum hemma hos mamma såg alltid förjävligt ut (dom som har varit hos mig håller nog med) och min lägenhet har ju inte varit det bästa på sista tiden. Men nu har tag äntligen börjat få städ sug, har just nu blivit klar med att städa ur städ-skåpet och torkat av ALLA skåpluckor i köket så är rätt sleten nu. Var en heldel, imorgon tänkte jag ta och städa nogrant under diskon. Ligger skräp längst in som jag ska försöka få tag på och sen ska jag försöka få bort några fläckar i badrummet.. Men gud, har jag skrivit ett helt inlägg om städning?


Men jag kan berätta vad jag har gjort för kul *host* under påskhelgen! hmmmm.. I Torsdags var det ju Rena Rama Natta (alla super då typ!!) Hade egentligen inte tänkt dricka då men fick tag på lite pengar så det vart till Dottevik och dricka med ett roligt gäng! Hade riktigt kul :) Var först hos någon kille för att komma igång lite, sen gick vi till Dotteviksskolan för folk skulle grilla och så. Var riktigt mysigt att sitta där sen gick vi till en granne till Jessica för att sitta där en liten stund, sen vart det upp till Lars (Jessica´s pappa) Där satt vi resten av natten hade riktigt kul faktiskt! :) På Fredagen satt jag hemma och likadant på Lördagen, igår var jag hos mamma och bara slappade.

Hoppas ni har haft en bra helg iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback