To do list-Check!

-Diska all jävla disk! (Snart klart)
-Plocka in all jävla disk!
-Dammsuga en gång (trots att Paulina gjorde det idag!) CHECK!
-Skura alla golv, speciellt i hallen,Vid min säng och vid diskon. CHECK!
-Försöka få bort fläckar på alla bänkar. CHECK!
-Plocka ur min gamla tv-bänk och sen försöka få hit någon som kan hjälpa mig att bära ner den.
-Vädra lägenheten! CHECK!

Just nu sitter jag och väntar på att håret ska torka lite mer :) Var riktigt skönt med en dusch kan jag säga er, ska strax springa över till konsum och köpa diskhandskar eftersom jag glömde det förut. Smart man är, *host* Sen ska jag även boka tvätt-tid för måste ju ha rena kläder inför Ullared. Kan ju inte se ut hur som helst :P haha! Mja mja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback