Vad hände?

Ja, vad hände med mitt bloggande? Jo, ja har varit i Ullared med två underbara personer! Har varit riktigt kul, och sen har jag varit hos mamma och firat brosan. Så att ja, fullt upp hela tiden. Jag tänkte ta och pussla ihop bilderna från Ullared till en video som jag sen kommer lägga upp här + facebook. Men kan säga att nästa grej jag ska göra nu är att ta hand om lägenheten. Har städat inne på toan den senaste timmen, har ALDRIG varit så noga. Men toan har nog aldrig varit så ren som den är nu. Är fortfarande små saker kvar som ska göras. Som att dammsuga alla utrymen och skura. Efter det är det dax att ta tag i hallen osv. Ja, ni fattar väl? Nu ska jag ta den disken som är kvar. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback