Snart!

Snart, snart ska jag äntligen få flytta från denna skabbiga lägenhet. Orkar knappt hålla den städad för varje dag trivs jag mindre och mindre i denna.. Känner mig instängd, gömmer mig från grannarna med.. Det är två grannar som allt ler och säger hej men resten kollar på surt på mig så fort dom ser mig, detta är då grunden till att jag har börjat vantrivs.. De senaste dagarna har jag umgåts med bara Paulina och Johan.. Har haft riktigt kul, det var länge sen jag har haft så kul faktiskt.. Fått skratta en massor dom två senaste dagarna, vi har pratat massa sex och om drömmar och mål och sånt :) Yees! På Söndag ska jag till den nya lägenheten och kolla på den, så då ska jag passa på att fotografera den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback