Hårfärgning.

Med tanken på att jag går mot det blond, eller ja. Jag är ju blond, men ja :P haha, så har jag funderat på att skaffa special effects eller ngt så kan jag färga håret till någon annan rolig färg, en speciell effects kostar 139:- på Kawaii. Jag är grymt sugen, och isf tänkte jag ta röd :) Speciell effext sitter ju i bättre än dom andra. Så nu vill jag höra era åsikter!



Den ska tydligen bli så här röd, och för er som undrar så heter färgen Nuclear Red. Jag har ju haft rött en gång men den vart lite mörkare än den här.



Jag har haft en annan röd färg som blev mer orange med xD



Jag är faktiskt även sugen på rosa igen, älskade det. Men dock varade de inte länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback