Kläder.

Som ni vet så har jag ju beställt kläder från ellos.se, så nu när jag får linnen så har jag inte så mycket kvar som jag måste "fylla på". Och det är.... Mina damer och herrar : BH,TROSOR och sen måste jag ha ett par SKOR! *Publiken jubblar* Nej men, haha. Jag måste verkligen ha flera trosor och bh:er. Jag har ju en riktigt bh som jag fick av Becca och sen har jag sport-top. Använder bara dom, men sport-topen börjar falla isär. HAHAHA! Dom har ju billiga bh:ar på Kappahl på xelent avdelningen :) Så ska kika på det till veckan^^ Kanske finner någon som faller mig i smaken, vill gärna ha en vanligt svart :) Skulle även vilja ha en rosa :D Haha, men men^^ Jag har även funnit ett par UGGS som jag tänker beställa :) Kostar 139:- och då är det med frakt med, det gillas. Behöver ju ett par till skor så jag inte sliter ut dom jag har på en gång. Mjaa, men nu ska jag lägga mig eller ngt^^ Haha.



-Bilden är tagen hos mamma när jag hade med katterna dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback