Slödag.

Idag har jag en sånn dag då man bara vill ligga och slappa och sova massa. Har försöka sova med tanken på att jag inte sov något inatt, var för varmt. Riktigt jobbigt :O Gissa vad jag ska göra imorgon! Jag ska göra något som jag inte har gjort sen 7:an-8:an. Haha.... Jag ska på badhuset :D Ska dit med Paulina, så måste rota fram något som jag kan ha på mig och inte är för tungt i vattnet efter jag varken har baddräkt eller bikini. Men det blir väl linne eller ngt, yees sir. Sen har ju lugit och planerat lite, i Mars så har dom tydligen billiga priser på att kastrera katter på distriktvetrinärerna. Så när jag får pengar nästa gång så lägger jag undan 500:- så jag kan kastrera Dumbo och sen när jag får pengar gången DÄR på så går jag direkt dit och kastrerar Tuffs så är det gjort. Sen längre fram blir det Sunniva med:) Så slipper man tänka på det mer sen^^ Mhmm, nej men... Nu ska jag ta och gå och göra egna hamburgare ^^ Tjadå!

Kommentarer
Paulina från Arvika

du kan väl ha sportbh och shorts

2011-02-07 @ 20:19:03 | http://okepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback