Sömn svårigeheter.

När jag la mig förut så lyckades jag inte att somna. Så nu sitter jag här som så många nätter förr och har sprängande huvudvärk och mår skit. Like always, senare när jag ska till verkstaden så ska jag BEGÄRA propavan. Visst, dom är skit dåliga. Jag blir groggy dagen efter MEN jag får iaf somna på kvällen och det är de jag behöver just nu. Går snart in i väggen. jag skojar inte, måste dammsuga imorrn också, fan vad mina mattor drar åt sig grus och skit. Har skakat dom och ni anar inte hur mycket jävla skit som föll ur dom. Usch, fick sopa bort det värsta. Nåja, ska snart försöka sova igen. Ska kolla klart på Magnum P.I och sen the man show :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback