Tröttaste Janna.

Jag är så jävla trött så jag vet inte vad, skulle kunna sonma när som helst. Men jag ska inte sova än! Paulina ska slänga i en blekning i håret på mig sen innan jag ska dra hem :) Så det blir jämt i håret på mig, just nu har jag ju fläckar överallt. Jätte kul! *host* Sen ska jag sova när jag har tvättat ur håret, skulle nog behöva det. Uuhj! Men måste städa med >< *suck* Kanske kan städa lite sen när jag kommer hem :) Det märks, uppdaterar kanske med ett videoinlägg senna :) Jag och Paulina har ju funderat på att göra en show, haha. Mhmm, men ja. Vi hörs sen gullungar! Medans ni väntar på att jag ska uppdatera igen så får ni en photoshopad bild^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback