Året som har gått del 3.




Sen var det dags för Mârten, dock var det den sämsta Mârten jag har varit med om. Visst, det var roligt att festa och skit MEN jag var inte alls pepp. Jag ville bara supa, gick aldrig till tivoli platsen och sen på Lördagen var det INGEN som frågade om jag ville med till marknaden. Så jag låg hemma och sov när dom andra var på stan.



Jag skulle bara ha en liten fest men sen kom det in en jävla massa folk, dock visste jag ju ungefär vilka de flesta var eftersom vi har gått på samma skola. Det var riktigt kul tills jag bröt ihop och fick världens panikångestattack, det blev psyk efter den här festen.



Sen var det Halloween och det var fest hos Jessica, hade riktigt kul tills allt bara föll för mig. Hade hänt lite saker under veckan och det sluta med psyk här med.



Jag hade en fest som var riktigt kul men till slut balla allt ur. Jag slängde ut folk och för det så slog dom ett hål i väggen ute i trapphuset, och hyresvärden sa att om det skulle hända igen så åker jag ut! Kul!



Sen blev det jul och såklart nyår, hade riktigt kul på nyår men drack för fort. Riktigt kul *host* Men året har varit som en berg och dalbana mellan bra och dåligt. Hoppas på att 2011 blir bättre, ska försöka ta tag i min vikt en gång skull för alla och börja äta nyttigt. Nu när det här är klart så kommer jag börja blogga som vanligt, börja f.om. imorgon. Vill ni det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback