Året som har gått del 1.

Jag har inte haft ork till att blogga, har varit väldigt trött och ja. Har inte orkar ta hand om något(eller jo, mina katter) så har försökt få upp krafterna med och försökt bli frisk. Dock har jag inte blivit frisk än och ibland när jag ska svälja har det gjort riktigt ont. Men det är smällar man får ta, nu blire lungt i några veckor. Haha, har faktiskt dricka kvar från nyår till en till fylla xD Haha. Jaa, men nu tänker jag lägga upp bilder från året som har gått. 



Den 19:e Feb flyttade jag och Emelie in i lägenheten på Tenngatan.
Den 20:e Feb hade inflyttningsfest och då kom det folk från Lidköping,Arvika,Skövde och Trollhättan.



Den 26:e Mars åkte jag,Maddis och Niklas till Ullared för att möta upp Emelie där och shoppa. Jag och Maddis dygnade och jag tyckte faktiskt det var en av dom roligaste sakerna som hände under året. 
"JAG VILL GÅ PÅ CIRKUS!" <3



Den 27:e Mars hade vi fest och då kom Jaffa ända från Lindesberg för att festa med oss, dock började kvällen dåligt då vi fick åka in till Lidköping till akuten.



Den 4:e April fyllde Maddis 18 så då blev det motorgården.



Sen var det dags för Valborg och vi fick besök från Åmotfors,Högboda,Lindesberg och Stockholm. Vi festade hela helgen lång och hade jätte kul.



I 3 helger så impulsåkte vi till Lidköping bara för att slippa sitta hemma och sega. Jag lyckades även få en spricka i båtbenet så fick gå med gips sen.



Sen var det dags för Mariestads cruisingen, och det var första gången på väldigt länge jag blev full och spydde tydligen 3 gånger påvägen från Mariestad till Götene. Jag kommer bara ihåg 2 av dom!



Efter Mariestad kom Lidköpings cruisingen och vi satt i småbåtshamnen och drack på dagen sen vart det ut och åka bil för att senare dra till motorgården. Härlig dag/kväll/natt!



Sen åkte vi till Arvika för att vara hundvakt för Klara, vi tog med Niklas och Emil även upp och festade lite på Lördag då vi typ små firade att Andrea hade tagit studenten och Emma hade fyllt år.



Sen var det äntligen min tur att fylla 20, den 15:e Juni. Vilken härlig känsla att få köpa sin egen alkohol, detta firades men underbara vänner och grillning och till slut tårta på natten :)

Jag kommer fortsätta med fler bilder imorgon eller något.

Kommentarer
ellens.se

ser ut som det var ett riktigt bra år :)

2011-01-03 @ 14:25:55 | http://ellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback