Can´t sleep.

Ska snart bädda ner mig under täcket igen, jag undrar vad jag kommer drömma inatt(?) Dom två senaste nätterna har jag dömt rätt konstiga drömmar, och en ännu konstigare grej är att jag fortfarande kommer ihåg dom!! Så tänkte jag skulle skriva vad som hände (det jag kommer ihåg av drömmen)

Dröm 1:
I början av drömmen är jag på min gamla skola, Centralskolan. Allt är som vanligt, jag tror detta har med en riktigt upplevelse. Då jag fick kontakt med en gammal barndomskompis, Coffe. Iaf, vi var typ hela tiden. Varje rast så hände vi och när vi inte var med varandra då messade vi hela tiden. Sen helt plöstligt är vi i en lägenhet, vet inte vems men då förklarade han sina känslor för mig. Att han ville ha mig. Det kanske inte låter konstigt, men för mig är det konstigt. Jag vaknade upp som ett frågetecken och började tänka en massa. 

Dröm 2:
Haha, detta är faktiskt lite fjantigt men denna dröm är invecklad. Iaf, i början av drömmen är jag i Karlstad hos mina kusiner, eller ja. I drömmen bor dom i Skara, bredvid Skara sommarland typ. Haha. Skara såg jätte konstigt ut i drömmen, iaf. Så kunde man cykla runt på jätte konstiga cyklar och så mätte folk hastigheten på en hela tiden. Haha, iaf. Emma var med i drömmen med, hon skulle till jobbet som hon nyligen hade fått och jag sa till henne att ta busshållplatsen. Hennes jobb låg bredvid Skara sommarland och det var inte alls långt ifrån, hon jobbade på Rusta! Haha! Men jag övertalade henne att följa med mig ist, så jag trampade iväg på denna konstiga cykel och hennes arbetskamrater mätte min hastighet så jag jag inte cykla för fort (HAHAHAHA) Helt plöstligt hamna vi på vattenlandet på sommarlandet, så vi hade cyklat på fel väg. Jag hoppa av cykeln och vill gå fram och känna på vattnet vid en vatten rutchbana, och just då jag går fram så kommer en kille ner och på något sätt hamnar på gruset framför mig. Haha.. Efter det så var vi tvugna att skynda oss, MEN vi var tvugna att tävla genom en klätterställning och den som förlora skulle det hända något med. Haha, Emma vann så jag hamna vid någonslags hus vagn där en gubbe och gumma bodde. På deras "gård" så hade dom burar som dom hade låst in dvärgar(HAHAHA, hur dumt låter inte det???!!!) och hundar xD

Sen var jag helt plötsligt i Stockholm för att träffa Rosanna, ni vet Kissies gamla kompis. Jag skulle träffa henne och Amir(gaybloggen), jag och Rosanna skulle festa. Men på något konstigt sätt så kom vi bort från varandra. Men vi återfann varandra i en nöjesbutik av något slag, när jag står och pratar med Rosanna så får jag jätte konstiga blickar av Amir som tydligen inte gillade mig. Sen försvann Amir och vi skulle till systemet, kan ju säga att det var världens konstigaste butik! HAHAH! Inne på systemet så fanns det ingen alkohol att köpa, eller ja. Det var en bar! 

Helt plötsligt är jag i min lägenhet, sa dom iaf. Det var en jätte stor 2:a och med världens största balkong. Alla var där! Och då menar jag alla, alla från bloggvärlden och hela köret typ. Alltså ja. Haha.



-Neej, nu ska jag bädda ner mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback