Ett stycke fräsch Janna.

Nu sitter jag här nyduschad och känner mig riktigt pigg och fräsch :) Sån härlig känsla, fy fan! Haha, ska snart ta och diska den disken som blev efter igår och sen ska jag väl bara slappa som bara den^^ Göttans det :D Sen ska jag väl också komma på vad man ska käka idag :O Hmm, något tips? ^^ Ska även ta och dela upp den andra paken med nöttfärsen och frysa in :) Mhmm, men ja. Slänger förmodligen upp ett video inlägg sen :) Ska bara komma på vad jag ska prata om, ge gärna ett tips :D



Kommentarer
Julia Brännström

hej, det är några tjejer som har rymmt till stockholm, utan pengar ohså

det skullevara till så enorm stor hjälp om du kunde lägga ut denna länken på din blogg

http://hhennesliv.blogg.se/2011/january/hjalp-behovs.html



just nu håller alla i laxå, där flickorna bor, på att försöker att skaffa hjälp,

det kanske låter kite dumt att jag skiver detta, men det skulle hjälva så mycket!



jag uppskattar om du gör det

för flickornas skull



kram!

2011-01-27 @ 18:44:17 | http://hhennesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback