Funderarn!

Sitter och funderar lite, tänkte att jag kanske skulle lägga till en ny kategori som heter lägenhets tips :) Med tanken på att jag bor själv, och sen så fick jag en liten bok av mamma i julklapp med en massa olika tänkvärda tips! Kanske låter som en bra idé!? För då kan ni ta vara på det om ni ska flytta till eget eller har :) Jag skulle bli jätte glad om någon hade gjort något sånt^^ Sen kan även ni som läser dela med er av tips som jag kan slänga upp här :D Jaa, men ja. Haha, nej men nu ska jag fortsätta med lägenheten. Ska strax plocka bort allt från bordet och torka av det för det ser inte så fräscht ut :/ Och sen plocka upp saker från golvet,ur sängen och lägga iordning kuddarna i soffan :) Och till sist ska jag diska, Janna känner sig riktigt duktig idag :D Wohoo!

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback