Godmorgon!

Godmorgon alla tjuvsovare där ute :P Jag är pigg som uti bara den, har bara legat och blundat en halvtimme. Fast mitt huvud har ju gått på högvarv typ för har planerat dagen in i minsta lilla detalj typ xD Haha, ska strax springa in på toan och klippa till min lugg och sen fixa håret och sminka mig :) Ska ju trots allt till Karlstad, då vill man ju se någorlunda bra ut :) MHMM! Vid tio tar jag bussen in till stan och drar till Paulina för att väcka henne och se om hon vill hänga med till Karlstad hon med :) Vore riktigt kul! Jaa :D Thihi! Nej, men nu ska jag fixa min lugg och resten. Kommer nog någon mobilblogg senare :)

Puss på er sötnosar, hoppas ni får en bra dag :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback