Leave out all the rest.

Sitter och lyssnar på musik på dvd:n, var allt för länge sen jag gjorde det! Ska snart ta och sminka mig så det är klart :) Har nyss åte lite och ska snart ta och öppna en cider, sen blir det som sagt att sminka mig och efter det kolla hur mycket pant jag har. Ska dra till bolaget och köpa några öl hade jag tänkt, än så länge har jag till 6st älg öl^^ Mhmm! Vi ha någon till :) Drar till Jerry senare som sagt, så ska snart sätta kameran på ladd med. Kan ju inte ha dåligt batteri i kameran, nejnejnej! Haha, men nu ska jag öppna min cider som står i kylskåpet och skriker på mig och sen sminka mig^^ Hörs senna!



-Hoppas det löser sig för Lina, för vill att hon också ska komma till Jerry :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback