Nytt!

Oohja! Ny header, jag vet att ni älskar att jag byter hela tiden ;) Haha, nej men. Jag är en sånn person som måste byta hela tiden för annars blir jag galen, det är likadant i lägenheten. Jag vill göra om den! Vill byta ut möbler,tapetsera,måla,lägga nytt golv och en massa annat! Visste ni att det är ett tecken på att man är osäker på sig själv? Det stämmer, iaf för mig. Mhmmm! Idag har jag ingen ork till att göra något typ, vill bara ligga i sängen och sova typ. Är så orklös så det finns inte, uuuh. Jag vill hitta på något kul, vill till IKEA! Gaah, vill inte sitta här och bara tråka. Hmm, får fråga mamma när hon tycker att vi kan åka till IKEA. Nej, nu ska jag fixa mig något att äta. 

-Smell you later!

Kommentarer
Emma

Ett tips, du har skrivit fel på blogg.se. Du har skrivit blogf.se ;)

2011-01-12 @ 17:38:08
Linnea

Jätte fin blogg :)

2011-01-12 @ 18:19:35 | http://borntoloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback