Okända nr!

Jag hatar folk som ringer på okända nummer, man vet aldrig vem som är på andra sidan luren. Jag får alltid sån panik när jag inte vet vem som ringer, så svarar aldrig. Det var en som ringde till min mobil nyss, så sökte upp numret och då var det någon Edvin i Orsa (?).. Vet ni vem jag började tänka på då? Jooo, mitt ex Tobias. Satt och kolla lite på kartan och började helt plötsligt minnas allt. Eller ja, jag vet inte vem personen är som ringer. Men det är inte första gången det händer att någon random ringer sådär. UschUschUschUsch, under dom 2 senaste åren har jag utvecklat en telefonfobi. Sms går skit bra, men att prata i telefon. Usch. Haha, väntar på att mamma ska höra av sig. Hon tränar säkert. Men men, om en stund kommer det en videoblogg :) När jag orkar ladda upp den...



-Bilden tagen i Orsa när jag skulle hem en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback