Slappdag!

Idag har jag och Paulina varit duktiga och fixat massa ärenden, jag har själv fått in alla papper till soc så nu väntar jag bara på att få pengarna :) Hoppas på imorgon eller på Torsdag, men mest troligast på Torsdag. Mhmm^^ Jag och Paulina funderar på att dra till Ikea i helgen med tåg :) Skulle varit riktigt kul, få göra något skoj och åka bort en litet tag. Mhmm, sen har vi planerat in en "vin" kväll nästa helg :) Vi ska köpa in lite viner och sen god mat och ta det lugnt och se på film^^ Iaf, vi var ju på stan förut. Fixade soc, efter det gick vi och kolla på Kappahl och Lindex, vi var även inne på KICKS och apoteket. Efter det blev det mulan, Paulina var så söt och bjöd :) Ska allt bjuda tillbaka någon dag! Sen gick vi hem till henne och vi la oss en stund, låg typ och bara mådde gött i sängen :) Sen blev det upp och så har vi suttit framför våra datorer och tjötat :) Vi hade sällskap av Hampus och Jive en stund förut med, yees. En bra dag i stora drag, imorrn blire hem till mina bebisar och städa :) Behöver nog det, iaf inne på toan och sen måste jag plocka upp alla kläder på golvet. Ujuj! Nej, vi kanske hörs lite senare igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback