Snön vräker ner.

Ute vräker snön ner, innan det började bli mörkt ute så lyste det grönt. Jätte konstigt ljus :O Såg lite mysko ut, men ja. Inatt satt jag och planera lite, runt 20:e så ska jag ta och dra till IKEA tänkte jag :) Har ju present kort och sen ska jag lämna in alla papper till soc så jag får pengar till den 21:e eller 20:e :) För då kan jag lägga till 200:- till, mamma sa att det antingen är 400:- eller 600:-. Jag hoppas på 600:- för då kan jag handla massa :D Det jag vet än så länge är att jag ska köpa ben till sängen så den kommer högre upp :) orkar inte med ram till sängen just nu, blir så stort och klumpigt. Funderar nästan på att sälja ramen. Hmm, mjaa. Ska snart slänga på mig kläder och ge mig ut i snö vädret för att gå till pappa, han ville att jag skulle komma idag så säger inte direkt nej :) Mjaa, men skriver senna :) 



Kommentarer
Paulina från Arvika

ska du till ikea så säg till. har aldrig varit där men vet en massa saker jag behöver =)

2011-01-05 @ 22:53:46 | http://okepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback